OBJECTIUS DEL PROJECTE

Que ens ha mogut per entrar al Projecte Erasmus, com ho vivim i com imaginem el futur de la ZER amb ERASMUS:

Quan ens van oferir el projecte vam pensar…

OBJECTIUS GENERALS DEL CONSORCI CETE + KA 120

OBJECTIUS GENERALS DEL PROJECTE ( EN CONSTRUCCIÓ)

ELS NOSTRES OBJECTIUS! ELS DE LA ZER!

Incorporar metodologies i estratègies que facilitin la implementació del currículum en funció de les necessitats individuals de l’alumnat i que fomentin un aprenentatge col·laboratiu i significatiu.
Canviar la cultura estesa d’un model de centre basat en l’atenció a necessitats educatives especials a un model basat en atendre les particularitats de tot l’alumnat (personalització de l’aprenentatge).
Contribuir al desenvolupament de les competències digitals que la ciutadania necessita per integrar-se en una societat caracteritzada per les transformacions i canvis accelerats derivats de les tecnologies.
Participar en l’Espai Europeu d’Educació a través de la internacionalització dels centres educatius pel que fa al currículum, pràctiques pedagògiques i univers relacional.
Dissenyar instruments i estratègies que permetin reforçar l’autonomia dels centres educatius i afavoreixin la consolidació de l’escola com un espai per a l’èxit educatiu.
Desenvolupar la competència plurilingüe i pluricultural per facilitar la convivència , el respecte mutu i la participació activa i crítica en un món globalitzat.
Millorar la qualitat educativa a través de la formació inicial i continuada del professorat i els equips directius creant la cultura del centre formador.
Incrementar l’impacte dels programes d’innovació en els àmbits organitzatiu, pedagògic i de l’aprenentatge de l’alumnat a través de la creació de comunitats d’aprenentatge.