Retorn dels llibres d’aquest curs que acabem

Benvolguts pares, la propera setmana durant les hores de classe, els alumnes hauran de tornar els llibres que han utilitzat aquest any. Des de casa, haureu d’omplir el document que es va donar el dimecres passat a la tutoria. Sigueu curosos a l’hora d’omplir-ho.

Els alumnes hauran de tornar tots els llibres  de sociabilització d’enguany, junt amb el document que se’ls va donar. Llavors, el dia que recullin les notes podran sol·licitar quins llibres necessitaran per preparar les proves de setembre i se’ls hi deixaran. S’informarà a les diferents tutories.

Dates de retorn de tots els llibres: 13, 14 i 15 de juny.

Data per demanar els llibres per preparar les proves de setembre: 27 de juny (recollida de notes)

Data de retorn dels llibres utilitzats per recuperar el setembre: 1, 2 i 3 de setembre (durant les proves de recuperació)

Us deixem una còpia del document que se’ls va donar, en cas que no hagi arribat a casa.

Gràcies!

SIN El Bruc