Jornada torneig Robotseny (11/06/16)

Aquest dissabte, 13 alumnes de l’institut van participar, per primera vegada, al torneig Robotseny que es celebrava a Sant Celoni.

Tot i que, no ens van sortir les coses gaire bé, vam passar un matí d’il·lusió, treball, nervis i companyonia. I el més important, a l’acabar ja estàvem pensant en el proper torneig del Robotseny i el que ens caldria millorar.

Per tant, cal felicitar els alumnes que ens van representar en el torneig i a tots els alumnes de l’institut que aquest any han treballat la robòtica a l’aula. Tots ja estan pensant en el Robotseny 2017! Tots som guanyadors, si hem avançat en valors tant importants com: el treball en equip, companyonia, tolerància, emprenedoria, aprendre a perdre, ser autocrítics, etc.

Agrair la participació i col·laboració dels pares que dissabte ens van acompanyar en la competició i que no van deixar de donar-nos suport en tot moment!

Us deixem un petit recull de fotografies. Gaudiu-les!

El Robotseny 2017 ens espera!

IMG_20160610_232123

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *