VOLS FER-TE SOCI DE L’AMPA?

Benvolgudes famílies,
Durant les reunions d’inici de curs per a les famílies que organitza l’institut, els membres de l’AMPA hi seran presents per tal de recollir els 10€ de quota anual i incorporar nous membres.
US ANIMEM A APORTAR EL VOSTRE GRANET DE SORRA COL·LABORANT AMB L’ASSOCIACIÓ… Llegeix més»

HORARI ALUMNAT 12/09/2018

Benvolgudes famílies,
Us informem que el proper 12 de setembre començarem el nou curs escolar. Per tal de realitzar una bona acollida de l’alumnat, l’horari  del primer dia serà el següent:

• 1r ESO: entrada a les 9:15h i sortida a les 12h.
  • 2n, 3r i 4t ESO: entrada… Llegeix més»

HORARI PROFESSORAT 3/09/2018

Benvolguts/des companys/es,
Us convoquem el proper dilluns dia 3 de setembre de 2018 a les 9,30h per començar junts un nou curs.
Acabeu de passsar unes bones i merescudes vacances!
Atentament,

Equip directiu

Recollida de butlletins de notes.

RECOLLIDA DE BUTLLETINS
Benvolgudes famílies,
Us informem que el proper dia 27 de juny, de 9:15 a 13:30 hores, al centre, es donaran els butlletins amb les notes de la 3a avaluació i de la final ordinària, així com el resguard del títol per l’alumnat de 4t… Llegeix més»

Horari dia 22 de juny

Benvolgudes famílies,
Recordar-vos que el proper divendres (22 de juny), darrer dia de curs, l’horari serà el següent: de 8:15 a 12:30 hores.
Aprofitem per desitjar-vos, de part de tot el claustre i el personal del PAS, que passeu un molt bon estiu!

Atentament,

Equip… Llegeix més»