I després de l’ESO, què?

Aquests dies, l’alumnat de 4t d’ESO, dins el Projecte de recerca “I després de l’ESO, què?”, està fent diverses activitats i visites arreu.

Totes les visites clicant a “Llegir més»”

Visitem el Centre Cívic i instituts de postobligatòria

El passat dia 28 de febrer, tot l’alumnat i el tutor i la tutora de 4t vam baixar al Centre Cívic La Fonteta per rebre informació sobre cicles de formació professional i batxillerats.

Les alumnes de grau mitjà d'”Atenció a persones en situació de dependència” de l’Institut Moianès ens van explicar en què consisteix el seu cicle i les sortides professionals i acadèmiques.

L’Institut La Vall del Tenes ens va presentar, a part dels cicles d’administració i gestió, els batxillerats Humanístic/Social i Científic/Tecnològic, com també el BatxiBac (doble titulació batxiller – baccalauréat (francès)).

I el dia 8 de març vam anar a visitar l’Escola Municipal del Treball de Granollers, on el seu cap d’estudis ens va fer una extensa explicació dels cicles formatius que hi fan, per després veure les instal·lacions i els diversos tallers.

Per acabar, vam anar a l’Institut Manolo Hugué de Caldes. Allí ens van explicar els batxillerats: l’Humanístic/Social i el Científic/Tecnològic, així com els cicles ‘Administració i Gestió’ i ‘Mecanització’ per a l’alumnat interessat.

Saló de l’Ensenyament – Setmana de la formació i treball

D’altra banda, el dia 16 de març hem visitat el Saló de l’Ensenyament, de Barcelona.

El Saló de l’Ensenyament ofereix una oferta completa d’estudis postobligatoris, cicles formatius de grau mig i superior i estudis universitaris, entre altres.

Els i les alumnes de l’Institut Manuel Carrasco i Formiguera han pogut rebre de primera mà assessorament acadèmic i professionalitzador, i ampliar l’orientació del Projecte de Recerca de 4t.

Seguim construint el futur!