Activitats formatives ESO per al període de confinament

Seguint les directrius del departament d’educació, aquest centre romandrà tancat com a mesura preventiva pel COVID-19 des del 13/3 fins el 13/4 ambdós inclosos.

TREBALL DE RECERCA 2n de BATXILLERAT:

Trobareu el calendari, el dossier explicatiu i la proposta de plantilla en aquest enllaç

Altíssim nivell de cultura clàssica a l’Institut Moianès

L’Institut Moianès ha participat en el Concurs Odissea, un concurs sobre cultura clàssica organitzat per l’Associació de Professorat de Llengües Clàssiques de Catalunya. Aquest any el tema del concurs era “L’esport a Grècia i Roma”.
Hi participaven 572 equips de tot Catalunya. A les fases… Llegeix més»

“La importància de ser Frank”, una obra d’art

Els alumnes de tercer, quart, primer de batxillerat i els alumnes de cicles vam anar al teatre Poliorama per veure l’obre de teatre “La importància de ser Frank”. Aquesta obra parla sobre la importància pels dos protagonistes, Algernon “Algy” Moncrieff i John Worthing, d’aconseguir l’amor… Llegeix més»