LLIBRES PER AL CURS 2019-20

Període únic de venda de llibres: del dilluns 1/7 al dilluns 15/7. Podeu realitzar la compra en aquest enllaç.

Al setembre no hi haurà servei de venda de llibres.

Podeu consultar els llistats de llibres per nivells en aquest enllaç. Trobareu més informació en aquest document.

EXÀMENS SETEMBRE 2019 1r BATXILLERAT

Dilluns 2
Dimarts 3
Català Anglès
Matemàtiques
MACCSS
Llatí
Economia d’empresa
Història del món Psicologia i Sociologia

TREBALL DE RECERCA 2n de BATXILLERAT:

Trobareu el calendari, el dossier explicatiu i la proposta de plantilla en aquest  Enllaç

Pla català de l’esport a l’escola

Gent activa, gent feliç
Tots sabem que molts estudis demostren que la pràctica regular de l’exercici físic incideix en el benestar físic, mental i social de les persones. Des de l’institut volem potenciar que l’alumnat prengui consciència de la importància de fer activitat física, tenint present… Llegeix més»

4t d’ESO visita el Museu de les Matemàtiques de Catalunya

Aquest dimarts passat 12 de juny, els alumnes de 4t d’ESO van anar a visitar el Museu de Matemàtiques de Catalunya, al Palau Mercader de Cornellà de Llobregat.
Dividits en tres grups, els alumnes van realitzar dues activitats:

•    Visita a l’exposició Experiències matemàtiques (1h 15 min).
  •   … Llegeix més»