Servei comunitari

L’alumnat de 3r d’ESO fa Servei Comunitari.

El Servei Comunitari per a l’alumnat de secundària obligatòria és una acció educativa en el marc del currículum obligatori, que vol promoure que els alumnes experimentin i protagonitzin accions de compromís cívic, aprenguin en l’exercici actiu de la ciutadania, i posin en joc els seus coneixements i capacitats al servei de la comunitat.

En aquest primer trimestre hem anat engegant alguns del projectes que tenim amb les diferents entitats col·laboradores: Càrites Sant Feliu, Biblioteca municipal Joan Petit i Aguilar i
Residència de la gent gran Els Pinets.

Acompanyem al Centre Excursionista Sant Feliu en l’organització de la 40a caminada popular. També a l’escola Jaume Balmes, amb el programa LECXIT, on l’alumnat acompanya a l’alumnat de primària en el seu procés lector. I per la campanya de Nadal, recollim joguines i material escolar tot col·laborant amb la Creu Roja.

Felicitem al nostre alumnat pel seu compromís en aquests aprenentatges/serveis.

Data d'actualització: 6/11/2023