Suite de notre Journal Voyageur!

Fa uns mesos us anunciàvem que el Journal Voyageur o Diari viatger havia arribat a l’Institut Can Record. Es tracta d’un quadern on un grup d’alumnes de Primària de Shawinigan (Québec) explicaven qui eren i com era el seu dia a dia. En resposta, els nostres alumnes de francès de 4rt d’ESO els van explicar moltes coses sobre Sant Esteve i els parlaven de les seves aficions. Fins i tot els vam explicar com celebrem el Nadal a Catalunya i la tradició del Caga Tió!

jv1

Doncs bé, ara us podem explicar que el Journal ha tornat a viatjar des de Sant Esteve de Palautordera i ens han confirmat que acaba d’arribar a Togo (Àfrica)! Des d’allà, després de que altres estudiants escriguin sobre la seva vida, el quadern tornarà a donar una volta i travessarà l’Atlàntic, ja que un grup d’alumnes de Tucumán (Argentina) estan esperant rebre’l i compartir també les seves vivències abans que el diari emprengui l’últim viatge de retorn al Québec.

Sense dubte, una aventura màgica que acosta estudiants arreu del món!

jv2

Journal Voyageur