Colònies de 1r d’ESO a Malgrat de Mar

Els alumnes de 1r d’ESO han marxat de colònies a Malgrat de Mar, on han fet activitats molt divertides i que fomenten la activitat física.

Esperem que hagueu gaudit de l’experiència!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut