Convocatòria dels Ajuts per a l’alumnat
amb necessitat específica de suport educatiu

INFORMACIÓ PER LES FAMÍLIES DE LES MESURES COVID-19

CAN RECORD CURS 2020-21

Ordinadors pel curs 2020-21

A L’ALUMNAT NOU AL CENTRE: A fi que les famílies pugueu anar gestionant l’adquisició de l’ordinador necessari I obligatori per a poder seguir el curs, us pengem ja l’enllaç amb les instruccions per a fer la compra online. NO ÉS IMPRESCINDIBLE FER LA COMPRA D’AQUEST MODEL, PERÒ SÍ RECOMANAT. Trobareu més informació en el següent vídeo:

SUPORT VITAL BÀSIC

Intercanvis de francès

Les nostres alumnes de 4t, la Mili Ipharraguerre i la Mariana Conti, ens expliquen com han estat les seves experiències d’intercanvi lingüístic. L’objectiu d’aquestes estades és oferir als alumnes la possibilitat d’una immersió real en llengua francesa.
La Mariana va participar en el programa d’intercanvi Mobisudnord,… Llegeix més»

Carnestoltes 2020

El divendres 21 de febrer de 2020 es va celebrar la festa de Carnestoltes al nostre institut. Una vegada tots/es disfressats/des vam baixar al pati per desfilar davant la resta d’alumnes i professors/es. Els professors/es no tutors/es van ser el jurat encarregat d’escollir les millors… Llegeix més»