Informació sobre el Coronavirus

Benvolgudes famílies d’alumnes de l’Institut de Can Record, us informem que els vostres fills/es rebran diàriament les tasques de les diferents matèries que realitzarien a l’aula si anessin a classe aquests dies. Les tasques són proporcionals al seu horari lectiu.

Tasques de confinament de 1r d’ESO

Tasques de confinament de 2n d’ESO

Tasques de confinament de 3r d’ESO

Tasques de confinament de 4t d’ESO

#JOEMQUEDOACASA

Preinscripció 2020-21

Fem avinent informar-vos que seguint el Reial decret 463/2020, de 14 de març, els terminis administratius de l’Administració de la Generalitat queden suspesos, i per tant, no corren els dies per cap tràmit administratiu que calgui fer. A efectes de la preinscripció, s’interrompen els terminis i quedarà tot congelat a l’espera que es recuperi la normalitat.

Intercanvis de francès

Les nostres alumnes de 4t, la Mili Ipharraguerre i la Mariana Conti, ens expliquen com han estat les seves experiències d’intercanvi lingüístic. L’objectiu d’aquestes estades és oferir als alumnes la possibilitat d’una immersió real en llengua francesa.
La Mariana va participar en el programa d’intercanvi Mobisudnord,… Llegeix més»

Carnestoltes 2020

El divendres 21 de febrer de 2020 es va celebrar la festa de Carnestoltes al nostre institut. Una vegada tots/es disfressats/des vam baixar al pati per desfilar davant la resta d’alumnes i professors/es. Els professors/es no tutors/es van ser el jurat encarregat d’escollir les millors… Llegeix més»