SIMPLE LIFE

El divendres 27 de setembre un grup d’onze alumnes de l’institut Can Record van participar en la cloenda del projecte Simple Life dirigit per Eva Ibáñez. Durant el matí vam gaudir d’espais de dansa, música i pintura guiat sempre per l’Eva.

A més, teniem l’acompanyament de l’exposició dels treballs realitzats durant el projecte, tant de les mateixes artistes que representaven els països de Portugal i Israel, com també els de les nostres alumnes.

Amb aquest esdeveniment es va produir un intercanvi cultural molt interessant entre diferents nacionalitats, realitats i vivències.

La valoració va ser molt positiva per l’enriquiment personal de tothom que va participar en aquesta cloenda.

Can Balmes, 27 de setembre de 2019