PROJECTE DEL PÀRQUING DE BICICLETES I PATINETS

Nosaltres, els alumnes de 4tC de l’Institut Can Record,  hem fet un projecte per facilitar l’accés al pàrquing de bicis amb el propòsit de mantenir l’ordre i evitar el contacte físic en la zona de la bicis i patinets.

Per fer-ho ens vam organitzar per grups. El treball va consistir a fer unes línies i unes fletxes per indicar l’entrada i la sortida de l’institut. Primer, cada alumne va dissenyar una fletxa diferent, i la directora en va triar una. Després  vàrem calcar la fletxa sobre una fusta per fer-ne una plantilla, vam tallar la fusta amb una màquina de calar i vam llimar la fletxa. Mentrestant, l’altre grup estava llimant el paviment de formigó per poder pintar millor. A continuació vam fer unes marques al terra, vam posar la cinta de pintor i quan vam acabar de posar-la, vam començar a pintar una línia de color vermell de 8 cm de gruix. Un cop fet això, vam treure la cinta de pintor i després vam marcar les fletxes de pujada a un costat de la línia i les de baixada a l’altre.

Entre demanar pressupostos, preparar el material, preparació de dissenys i presentació d’aquests, el projecte va portar més d’un mes, però el resultat ha estat satisfactori.