La Metro (TV2): Programa de Suport Vital a les escoles

El passat divendres 27 de novembre es va fer difusió del Programa de Suport Vital a les escoles a través del programa de TV2 La Metro. Alumnes de l’escola Cor de Maria van demostrar de forma excel·lent com els nens i els adolescents també poden ajudar a salvar vides actuant davant d’una aturada cardiorespiratòria sobtada.
Nosaltres des de l’Institut Can Record, des del curs 2014-15 el professorat també estem fent aquesta formació als alumnes, i a final de l’etapa de l’ESO els alumnes de 4t que tenen una valoració d’apte reben un certificat oficial avalat pel Consell Català de Ressuscitació. I cada 16 d’octubre fem activitats per fer difusió del P-SVBe perquè és el dia internacional de l’ACR. Podeu veure el programa en el següent enllaç: