Participació d’alumnes de Can Record en els V Premis d’Exel·lència Padre Damián

Els alumnes Roger Arola, Marina Granado, Jana Palau, i Ton Miserachs (d’esquerra a dreta) van participar en aquest certamen.

Els 5ns Premis d’Excel·lència Padre Damián estan destinats a premiar l’Excel·lència Educativa dels alumnes de 4t d’Educació Secundària Obligatòria que cursin estudis en qualsevol centre de Catalunya.
És una iniciativa que vol valorar l’excel.lència dels alumnes en finalitzar l’etapa de l’escolarització obligatòria i premiar el coneixement adquirit al llarg d’aquesta.

Podran participar tots els alumnes que tinguin una mitjana mínima de 8 a 3r d’ESO.
S’atorgaran 3 premis que correspondran a les tres millors qualificacions. Els guardonats hauran d’invertir el premi en qualsevol activitat, curs o material que serveixi per aprofundir en la seva trajectòria acadèmica o millorar la seva formació.