Certamen de lectura en veu alta: semifinalistes

El passat 25 de març va tenir lloc el Certamen de lectura en veu alta 2019, del Vallès Oriental, al qual varen participar alumnes de Can Record.

FELICITEM als alumnes de 3r que hi varen participar, Laia Cervera, Marc Huguet i Dàlia Llopis fent-ho de meravella i PASSANT A LA SEMIFINAL!!

També FELICITEM a la Paula Miralta de 2n que, encara que no passés a la semifinal, va llegir molt bé!

A continuació adjuntem el vídeo del certamen. Donat que té una durada de 2h, indiquem els moments on surten els alumnes de Can Record.
1:04:40 -> Lectura alumna de 2nESO
1:16:40 -> Lectura grupal alumnes 3rESO
1:42:40 -> Entrega de Diplomes als/les professor/es, Imma Salvatella per Can Record.
1:55:55 -> Entrega de Diplomes als alumnes de 2nESO
1:57:25 -> 3rESO seleccionats com a semifinalistes