Projecte “Aquest sóc jo” de l’alumnat del Pla singular

Aquest darrer mes els alumnes de projecte singular hem realitzat el projecte “Aquest/a sóc jo” a l’àrea de Llengua Catalana i Visual i plàstica. Aquest consisteix a fer un petit llibre il·lustratiu sobre la nostra vida. Alguns dels temes dels quals parlem són el nostre naixement, la nostra família, els nostres amics, els millors records, com ens imaginem en un futur…A català hem escrit els textos i a VIP hem fet el muntatge del llibre i l’enmaquetació. El resultat ha sigut molt bonic i ens ha agradat molt fer-ho.

Núria Castany, PS