Vaga dia 24 de novembre

Benvolguts,

En relació a la sol·licitud presentada pels alumnes de 3r i 4t d’ESO per exercir el seu dret de vaga el dia 24 de novembre de 2016, un cop comprovat que reuneix els requisits del NOFC ( Normativa Orgànica de Funcionament de Centres), la direcció ha resolt autoritzar els alumnes a exercir el seu dret de vaga.

Aquest dia els professors estaran al centre desenvolupant les seves activitats lectives amb els alumnes que assisteixin a classe.

Us recordem que, segons el NOFC, “l’alumnat que decideix exercir el dret de protesta, ha de presentar al tutor/a una autorització signada pel pare, mare o tutor/a legal el dia abans.

L’alumnat que decideixi fer vaga haurà de fer-se càrrec de la feina que el professorat hagi programat i que no es pugui realitzar aquell dia. “

Volem recordar-vos que el dijous 24, a partir de les 15.30 hi ha programades (des d’inicis del curs) les recuperacions de les matèries pendents

Salutacions,

Montse Mitjans