UAP17!

Entre els mesos de gener i febrer, coincidint amb el dia de la pau, el Teatre Municipal de Girona acull una cantata anomenada UAP! Una cantata organitzada pels professors de música dels instituts de les comarques gironines. La UAP! es defineix com una cantata de caire solidari, interpretada pels alumnes dels centres de secundària, en què a través del cant es persegueix un objectiu ben ambiciós i lloable: la cançó com un instrument per fomentar la pau. Enguany la temàtica s’ha centrat en la problemàtica que viuen “els refugiats”.

El nostre centre, com ha vingut fent els últims 9 anys, ha participat activament de la Cantata. Enguany un total de 26 alumnes del nostre centre hi han participat, 25 en el cor general, i una noia, en el cor de cambra.
Com sempre, ha estat una experiència enriquidora i gratificant per tots, no només pels cantaires ja que la resta d’alumant del centre ha pogut gaudir de l’espectacle com a espectadors.

img-20170203-wa0001

img-20170203-wa0000

1. Marisa

Jo vaig tenir l’oportunitat d’anar a veure la funció el dissabte a la tarda. No vaig poder veure els 25 participants del cor general, però vaig poder veure la Laura Pous, de 3er d’ESO, la participant del cor de cambra. Va ser un espectacle molt emotiu i els participants ho van fer molt bé. La Laura va tenir papers de solista i la seva actuació va ser impressionant!