Tabulae ceratae

L’alumnat de 2n d’ESO de Cultura clàssica ha fabricat una tauleta de cera (tabula cerata) com les que es feien servir a les escoles d’època romana. Sobre aquests “iPads de l’Antiguitat” podies escriure amb un punxó (stylus) i esborrar després els textos sense cap esforç, per tal de poder reutilitzar la superfície encerada moltes i moltes vegades. Els han fet amb parafina d’espelma i no amb cera natural, de manera que el resultat final no és exactament el mateix, però fan patxoca igualment com podeu veure aquí sota.