UAP! 2018

El Dia 31 de gener, tots els alumnes de l’Institut de Caldes vam assistir, un any més, a la UAP! al Teatre Municipal de Girona.
La UAP! és una cantata organitzada pels professors de música dels instituts de les comarques gironines. Es representa coincidint amb el dia de la pau.

Té un caràcter solidari ja que els beneficis van destinats a Intermón Oxfam i a Càrites.

Enguany, de l’Institut de Caldes hi han participat, formant part del cor general, 27 alumnes de 2n,  i com a solista, una alumna de 4t – la Laura Pous -.

L’espectacle  d’aquest any està inspirat en el llibre de George Orwell, 1984, que ens descriu un món sense llibertat d’expressió, on la informació és manipulada pels poderosos.