Sortida Bosc terapèutic del Camp dels Ninots

El dijous 3 de desembre els alumnes de tercer de l’optativa de Basses i Boscos vam anar al bosc terapèutic del Camp dels Ninots a buscar mostres de plantes per confeccionar el nostre herbari en paper.
Prèviament a classe cada alumne havia apadrinat una planta i havíem iniciat un herbari virtual.
Vam fotografiar la nostra planta per l’herbari virtual i també ens vam fer una fotografia amb ella. A alguns de nosaltres ens va costar molt trobar la planta perquè a l’hivern la majoria es troben sense flor ni fruit.
Abans d’arribar al bosc vam passar per davant d’unes arnes, que son ruscos artificials d’abelles fets per l’home. Vam poder veure com les vespes asiàtiques intentaven entrar dins de les arnes i les trampes que els posen els apicultors per protegir les abelles d’aquesta espècie invasora.