Sortida a Sant Maurici

El dijous 29 d’octubre l’alumnat i professorat de 1r vàrem fer una sortida a St Maurici. En teníem moltes ganes ja que aquest curs encara no havíem fet cap excursió.

Vam marxar de l’institut a primera hora.

La primera parada va ser al Camp dels Ninots, hi ha una vista molt maca.

Després seguírem pel Bosc Terapèutic, el camí de Can Llop i ens vam aturar a esmorzar a sota uns roures.

Quan vam ser a St Maurici ens vam asseure tots a les escales per fer una foto de grup. Després vam fer un dibuix lliure de l’ermita, el castell, el paisatge..

En acabar, per grups classe vam construir cabanes al mig de bosc. Cada classe en feia una, havíem de col·laborar tots i totes i no deixar a ningú de costat.  Va ser divertidíssim i ens van quedar molt bé. Llavors vam tenir temps lliure, vam fer jocs i ja va ser hora de tornar.

La veritat és que ens ho vàrem passar molt bé, tant alumnes com profes, que es van emocionar al trobar bolets. Va fer molt bon dia i el vàrem aprofitar al màxim.

Alumnat i professorat de primer