Nous llibres a la biblioteca

L’institut ha adquirit uns quants llibres nous per fomentar la igualtat de gènere i la prevenció de la violència masclista, per un import de 750 € proporcionats pel Departament d’Educació i provinents del Fondo del Pacto de Estado contra la Violencia de Género, del Ministeri de la Presidència, Relacions amb les Corts i Igualtat. L’objectiu és disposar de llibres i materials didàctics orientats a acompanyar el nostre alumnat en la gestió de les emocions, les relacions sexuals i afectives, el respecte envers els altres, el món de la cura i la igualtat de gènere.

Amb aquests últims llibres ja en tenim més de 900 de diferents (1200 exemplars) a la biblioteca, i més de 250 alumnes n’han agafat en préstec en alguna ocasió. La biblioteca de l’institut també és teva. T’hi esperem!