L’Ampa té nova imatge gràfica

La nova imatge de l’Ampa ha estat dissenyada per l’alumne Mario Vázquez de 3r C després d’un procés de selecció d’entre més de 150 propostes fetes pels  alumnes de 3r i 4t d’ESO.

Per dissenyar el meu logo, explica en Mario, vaig utilitzar un patró de logotip molt simple i comú que es basa a separar l’informació a través de ratlles horitzontals amb una tipografia “Open Sans Extra Bold” per al text.

En un principi la paraula “AMPA” estava delimitada per dues línies (una a dalt i una l’altra a la part baixa), seguida de “Ins Caldes de Malavella” a la part inferior.

Després va sorgir la idea de substituir la lletra “M” d’ “AMPA” per tres llibres amb els colors del centre  (groc, vermell i blau). Finalment, per complementar el logotip i donar una imatge més vinculada a una Ampa vaig decidir dibuixar a la part superior del logo el contorn de dos pares i un fill.

Per acabar i amb la finalitat de fer una imatge més sintètica i cohesionar les idees, vaig fusionar els tres llibres i les tres persones, suprimint la línia superior, és a dir, la imatge de la família. Per unir-les, vaig simbolitzar la família en els llibres, és a dir, dos llibres grans als laterals i un llibre petit al mig formant, així, el logotip final.