La setmana de la ciència a l’institut

Estem preparant la Setmana de la ciència 2017.  El fil conductor de l’edició d’enguany és el turisme sostenible, amb motiu de la celebració de l’Any Internacional del Turisme Sostenible per al Desenvolupament, promogut per Nacions Unides.

Alguns alumnes del nostre centre ja han començat a posar
el seu granet de sorra en aquesta setmana científica, decorant el centre amb cartells, murals i “collage” sobre el turisme sostenible. Durant tota aquesta setmana entrant, el centre ha organitzat diverses activitats que pretenen fomentar l’interès dels nostres alumnes per la ciència i la tecnologia a tots els cursos. Esperem que gaudeixin molt i que aprengui tant com puguin.