Dia Internacional de la Pau

El 30 de gener, Dia Internacional de la No-violència i la Pau, un membre del Col·legi de Fotoperiodistes de Barcelona ha fet una xerrada sobre els refugiats als alumnes de 2n i 4t. Ha incidit en els diferents conflictes que hi ha al món i les seves conseqüències sobre la població civil. L’impacte de les imatges que ha mostrat i les explicacions que ha donat conviden a fer una profunda reflexió sobre la situació de milions de persones al món. D’altra banda els alumnes de 1r i 3r han analitzat i debatut a classe quatre curtmetratges sobre el mateix tema. Les reflexions, idees i opinions que han sorgit entre els alumnes han estat realment interessants.