Som a mig curs i a la biblioteca de l’institut ja hem arribat als 130 usuaris!
Fa uns dies l’Andrea Serrat de 3r va ser l’alumna que en feia cent, i l’hem volguda recompensar amb un parell de llibres.
Però, aprofitant que el fons de la biblioteca ara supera els 650 títols gràcies a les novetats adquirides per l’AMPA que vau demanar, ens agradaria arribar a molts més alumnes. Per això, d’ara endavant podreu consultar el catàleg dels nostres llibres des de la pàgina web del centre (Menú > Administració i serveis > Biblioteca), i conèixer de primera mà què tenim i demanar-los més fàcilment a la biblioteca. Us esperem, com fins ara, dimecres i dijous a l’hora del pati!