4 de novembre. La roba no té gènere

El dimecres 4 de novembre, alguns dels alumnes de 4t, tant nois com noies, vam decidir afegir-nos a una protesta iniciada a les xarxes socials per defensar que la roba no té gènere.

La setmana passada un noi anomenat Mikel que té la nostra edat, va publicar al TikTok, una xarxa social popular, una situació viscuda a causa d’aquests prejudicis. A en Mikel el van fer fora de classe i el van portar al psicòleg pel simple fet d’anar amb faldilla a l’institut. A partir d’aquí, diversos centres d’arreu d’Espanya s’han organitzat per portar faldilla als centres escolars i fer companyia a en Mikel demostrant que la roba no té gènere.

Ona Cabarrocas i Íria Jou

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *