TORNEIG DE NADAL! ESPORT PER A TOTHOM!

Nadal està a tocar, i l’alumnat del Vern, que és molt esportista, ja està amb ganes de començar el TORNEIG DE NADAL, que iniciarem el pròxim 14 de novembre.

Aquest Torneig, que es desenvolupa en els dos patis de cada dia de la setmana, inclou diverses modalitats esportives, per atraure a tots els nois i noies que els agrada moure’s, gaudir amb els companys i companyes i passar-ho d’allò més bé. SOM-HI!

A continuació us mostrem el cartell interactiu del Torneig, on podeu visualitzar els diferents esports que realitzaran els alumnes.  Cliqueu al símbol (>) per passar les pàgines.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *