The Big Challenge

El 22 d’abril, els alumnes de 1r d’ESO van participar en el concurs de llengua anglesa, The Big Challenge.

The Big Challenge és un concurs de fi de curs, una eina de motivació i una ocasió única pels alumnes per mesurar el seu nivell respecte una referència nacional. El concurs en format online, interactiu, modern i enfocat al àudio els ha ajudat a millorar el seu nivell i la seva motivació.

Previ al concurs, els nostres alumnes van poder preparar-se mesos abans a través de l’English Every Day, una aplicació de jocs, disponible per a tothom.  Dins l’aplicació, van poder posar a prova el seu nivell a través d’un test de nivell, un concurs de prova a classe i la descoberta diària d’una paraula o una nova expressió en àudio.

Fotos Big Challenge 2021