The Big Challenge prizes!!!

Com ja sabeu, el dia 22 d’abril, tot l’alumnat de primer de la ESO (80 en total) va participar al Big Challenge. Un concurs on mesuraven el nivell no només competencial dels alumnes del centre sinó el seu nivell cultural envers tots els països angloparlants.

Ahir, es van fer públics els resultats de les guanyadores del centre, que han estat:

En primer lloc, Lucia Gil de 1r A i amb una puntuació de 323.75 punts sobre 350.

En segon lloc, Alexandra Noya de 1r B, amb una puntuació de 322.50 punts

I en tercer lloc, Laia Farró amb una puntuació de 318.75 punts.

Cal destacar que a nivell provincial hi han participat uns 1000 estudiants aproximadament i la Lucía ha quedat en 18è lloc. Mentre que a nivell estatal, d’un total de 6050 participants, ella ha quedat en 221 posició.

El centre doncs, vol agrair la participació de tot l’alumnat i donar l’enhorabona a les guanyadores en especial.

Fotos alumnes guanyadores