Tallers de rima amb l’Escola Popular Versembrant

Durant la Setmana del 27 al 31 de març hem realitzat els tallers de rima amb l’alumnat de 4t d’ESO. L’activitat que compta amb el suport econòmic i logístic de la regidoria de Joventut de l’Ajuntament de Lliçà de Vall s’ha realitzat al Casal de Joves El Kaliu i he estat dinamitzada per l’Escola Popular Versembrant.

Els nois i noies han treballat 6 hores al voltant de la rima i el hip-hop i han pogut crear i enregistrar tres cançons col·laboratives que parlen de com se senten i de com veuen la seva vida en la societat actual.

Aquí teniu les cançons que hem enregistrat aquest curs.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *