L’alumnat de 3r coneix a l’autor J.A Tàssies

Aquest dijous 11 de Març l’alumnat de 3r d’ESO va assistir a l’exposició i posterior xerrada a càrrec Josep Antoni Tàssies, autor del llibre Noms Robats. Tot els assistents van participar de manera activa i ordenada formulant preguntes a l’escriptor, qui va captar l’atenció de l’alumnat de bon principi. El tema principal de Noms Robats gira entorn del bullying, un tema d’especial interès per al jovent. L’obra, que ha estat traduïda a diferents idiomes, conté il·lustracions del mateix Tàssies, que ha estat il·lustrador de El Periódico de Catalunya durant molts anys. L’activitat es va dur a terme a les instal·lacions de El Kaliu respectant les mesures anti-covid i va iniciar-se amb l’exposició de les il·lustracions originals del llibre on es recrea l’atmosfera fosca i angoixant que pateix el seu protagonista.

Veure imatges