Contra l’assetjament escolar

Durant la segona meitat del segon trimestre, els alumnes de 1r d’ESO han estat treballant el tema de l’assetjament escolar. Ho han fet, bàsicament, des de l’assignatura de valors, però també hi han intervingut altres àrees, i més concretament, les de tutoria, llengua catalana i sostenibilitat.

Al llarg del treball que han dut a terme, els i les alumnes han hagut de reflexionar sobre les causes i les conseqüències d’un fenomen lamentablement tan estès en la nostra societat i, alhora, tan ignorat per molts d’aquells que no l’han patit en pròpia pell o en la persona d’algú proper.

Cal dir, a més, que des de l’1 fins al 4 de març, el centre ha pogut gaudir de la presència de l’educador social de la Vall del Tenes, senyor David Sanitjas, que va fer conferències sobre el tema a cada una de les classes de 1r d’ESO, actes que van resultar molt aclaridors per a l’alumnat i van posar sobre la taula un fenomen que, cada cop més, va esdevenint una lacra en el si dels nostres centres escolars.

Un grup d’alumnes del nivell van compondre un rap de protesta, a través del qual van poder manifestar el seu rebuig davant qualsevol tipus d’assetjament i, alhora, la seva solidaritat amb les víctimes.

VIDEO RAP ASSEtJAMENT