Iniciem el projecte Mapadeball 2024

Aquest mes de febrer hem iniciat de nou amb l’alumnat de 2n d’ESO el projecte Mapadeball de dansa i expressió corporal per a joves. Mapadeball és un projecte adreçat a professors i estudiants d’instituts d’educació secundària que té per finalitat introduir, promoure i donar a conèixer el llenguatge del moviment i la dansa contemporània al públic jove. És un projecte educatiu integrador que, sense treure valor al treball de cos i la seva consciència, aporta també valors com l’esforç, la responsabilitat, la generositat, el compromís i la constància.

Enguany tornem a comptar amb la ballarina i coreògrafa Carme Nájera com a formadora al nostre institut. La partitura coreogràfica d’aquesta edició s’anomena UMHLABA i significa món en llengua Zulú. És una proposta artística de les coreògrafes Silvia Sant Funk i Mònica Muntaner. Enguany compartirem escenari al Teatre Auditori de Granollers amb l’alumnat de 3r d’ESO de l’Institut Celestí Bellera de Granollers.