Halloween Autour le Monde: Jornada de les Llengües Estrangeres.

El Departament de Llengües Estrangeres, MARTIN LUTHER KING Jr. va organitzar  la Jornada Halloween Autour le Monde elpassat dimarts, 31 d’octubre.

L’alumnat va decorar les seves aules inspirant-se en algunes de les històries i legendes de por més conegudes. A primer d’ESO, varen treballar la historia de Frankenstein, considerada la primera novel.la gòtica de la literatura, de l’autora anglesa Mary Shelley. En aquesta novel.la es narra la historia del científic Victor Frankenstein que investiga tècniques sobre com tornar a la vida els éssers humans. A segon d’ESO, varen decorar les seves aules inspirant-se en la novel.la de l’irlandés Bram Stoker, Dràcula.

La Dame Blanche a 3r d’ESO i La Llorona a 4t d’ESO van ser les figures d’inspiració de les decoracions de les seves aules. La primera, figura popular en la mitología franco-germànica i la segona, espectre del folklore hispanoamericà. En tots els casos les decoracions han estat un èxit i representen amb diverses visions les diferents novel.les i llegendes de terror.

L’aula de 2nA va ser escollida guanyadora de la categoria millor decoració d’aula.”

Després d’aprendre en diferents idiomes d’arreu del món aspects relacionats amb la celebració de Halloween  amb un joc de pistes al pati amb l’alumnat de 1r cicle i gaudir d’una sessió de cinema de terror i crispetes amb l’alumnat de 2n cicle, varem celebrar la gran final del 1r El Vern Horror Film Festival.

Guanyadors Jocs de pistes:

1r ESO: Leo Muñoz, Mauro Solano, Bernat Codina i Arnau Navas

2n ESO: A. G., Sara Gironés, Ian Barò i Macarena Leyton.

El jurat va haver de triar els millors curts inspirats en pel.lícules de terror. La bona qualitat dels curts va fer de la tasca del jurat una missió molt complicada però finalment varem tenir els guanyadors:

• 1r ESO:
  • Hellish whistle. Marc Carreras, Nil Hernández i Pau Ruvira 1rA, i Mario Fernández 1rC
  • 2n ESO:
  • Malasaña 32. Ainhara Ponce, Leyre Martin, Sara Gironés, A. G. (2n B i C)
  • 3r ESO:
  • Scream 7. Vega Martínez, Lara España i Carla Martínez 3rB
  • 4t ESO:
  • The Texas Chainsaw Massacre. Lucia Gil, Marina Martinez, A. R., Davinia Escorza 4tB

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *