Festa de Nadal 2022

Ha arribat el Nadal, i com sempre que hem pogut, al Vern ho hem celebrat… A les 8:30 ha començat l’activitat al Vern. Han arribat els dinamitzadors dels tallers per preparar ho tot i a les 9:00 la resta de l’alumnat ha entrat al centre per participar de la Festa d’Hivern 2022. S’han organitzat tallers com Futbolí, Futbol Pitxi, Hip Hop o postres Nadalencs al Kaliu, Futbol i Rocòdrom al Pavelló Municipal. En alguns tallers, l’alumnat ha pogut desenvolupar la seva creativitat ja fos dibuixant Manga Nadalenc, fent Papiroflexia, Decoracions amb feltre, Mandales, Polseres o bé Decoració de gots de vidre. D’altres han pogut gaudir d’activitat física com Patinatge o Just Dance. Els Hotwheels, els Passatemps o els Jocs de Taula també han tingut el seu espai.

Per gentilesa de l’AFA de l’Institut El Vern, avui tots plegats hem pogut gaudir d’una xocolatada amb croissants per esmorzar. I, en acabat, la part més artística del nostre alumnat i professorat s’ha vist durant les seves actuacions al pavelló. Música, ball, art i esport  han estat els protagonistes de la jornada.

Moltes gràcies a tothom.

Bon Nadal i fins l’any vinent!!!

Us convidem a veure la nostra jornada en l’àlbum de fotos