Els Joglars de Ripollet visiten El Vern

En el marc del projecte “Temps de castells” que fem a 2n d’ESO, hem pogut tornar a gaudir de l’audició dramatitzada que ens han ofert el grup musical “Els Joglars de Ripollet”. En la recreació històrica, en Jordi i la Sílvia són dos joglars al servei de la cort catalana i assagen una actuació musical per a un gran banquet. Durant l’audició hem pogut escoltar cançons medievals cantades en diverses llengües romàniques i també en llatí, així com veure i escoltar una gran varietat de rèpliques d’instruments medievals, com panderos, cítoles, lires, etc.

Un cop acabada la representació ens han parlat de com era la vida durant l’edat mitjana, quina era la indumentària bàsica dels soldats i músics i quines característiques tenia la música de l’època.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *