El Vern celebra Sant Jordi 2022

Divendres dia 22 d’abril, la comunitat educativa de El Vern vam celebrar la jornada de Sant Jordi i vam gaudir de les peces literàries que hem estat treballant aquests darrers dies a totes les classes de llengua: un treball coordinat a català, castellà anglès i francès.
També vam realitzar activitats culturals, com un Picalletres en llengua castellana i un Trivial digital de cultura catalana.
Vam poder fer un esmorzar espectacular gràcies a les famílies de l’AFA, en un ambient pintat de roses.
En definitiva, vam tenir una bona jornada, on les expressions facials i els somriures van tornar a tenir protagonisme, donat que ja no havíem de dur mascareta.
Pel que fa al resultat de les votacions de l’alumnat i del professorat dels quatre treballs finalistes de les categories de primer cicle, els treballs guardonats són els següents:
Haiku (en anglès): Elisabeth Abellán, de 2n. A, primer premi, i Gisela Carbonell, de 1r. B, segon premi. Paula Tomé, de 1r. B, i Hugo Robledillo, de 2n. A, van ser finalistes.
Objectes que prenen vida (en català): Blanca Girbau, de 1r. C, primer premi, i Ariadna Navarro, de 2n. A, segon premi. Martí Ribó, de 2n. B, i Lucía García, de 1r. B, van ser finalistes.
Regala ilusión (en castellà): Guillermo Marcos, de 2n. B, primer premi, i Davinia Escorza, de 2n. C, segon premi. Neus Romera, de 1r. B, i Carla Batista, de 2n. A, van ser finalistes.
Calligramme (en francès): Jan Navarro, de 2n. B, primer premi, i Clàudia Garrido, de 2n. C, segon premi. Carla Muñoz i Fiona González, de 2n. A totes dues, van ser finalistes.
I pel que fa al resultat de les votacions de les categories de segon cicle:
El grito (en castellà): Paola Solano, de 3r. A, primer premi, i Carla Ruano, de 4t. C, segon premi. Isaac Sánchez, de 4t. A, i Alejandro Morales, de l’A++, van ser finalistes.
Vidéo Poésie (en francès): Lucía García i Iris Mesa, de 4t. B, primer premi, i Lucas Linde, de 4t. C, segon premi. Paula Esteve i Marc Martínez, tots dos de 4t. A, finalistes.
Comic Strip (en anglès): Carla Ruano, de 4t. C, primer premi, i Clàudia Romera, de 4t. A, segon premi. Abril Gimeno i Queralt Romero, totes dues de 3r. B, finalistes.
Records involuntaris (en català): Sandra Romero, de 4t. B, primer premi, i Aina Ribas, de 4t. C, segon premi. Duna Caralps, de 4t. A, i Erin Torcal, de 4t. C, finalistes.
El primer premi equival a una targeta regal de 30 euros de l’ABACUS i, el segon, a una de 20 euros.
També van ser lliurats els llibres del Concurs Legiland d’aquest any a Paola Solano, Anna Segura i Laia Pinto, alumnes de 3r. A, B i C, respectivament. El volum, Un oceà d’històries, conté un conte de cada una d’elles, a més dels d’alumnes d’altres centres de tot Catalunya que han participat en el concurs de relats.
L’Isaac Sánchez, l’Erin Torcal, la Norma Rodríguez, l’Aurora Hidalgo i l’Alexandra Duñó van presentar l’acte de lliurament dels premis. Els agraïm, des d’aquí, la seva col·laboració. I també agraïm l’ajuda de l’Àfrica Ramírez i de la Laura Valero.
L’acte va ser iniciat amb el poema “Perquè has vingut”, de Joan Salvat-Papasseit, i va concloure amb el de Ricard Creus i Marzo, titulat “Comiat”, i amb la cançó “Les coses senzilles”, de Txarango i Ramon Mirabet.
En el Genially adjunt trobareu totes les obres guanyadores i les finalistes.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *