Diario de lectura: “El medallón perdido”

L’alumnat de primer ha treballat a l’aula la lectura El medallón perdido de l’autora Ana Alcolea. Han dedicat unes sessions setmanals a poder treballar tots els aspectes lingüístics, literaris, geogràfics i psicològics que ens ha ofert aquest emocionant relat on el protagonista fa un viatge a Àfrica per tal de conèixer millor el seu pare i també per poder realitzar un camí d’autoconeixement personal. Setmana rere setmana ens hem endinsat en un món ple d’aventures, hem conegut detalladament l’evolució que fa cada personatge amb el pas de les pàgines i hem après costums i rituals propis d’una cultura molt diferent de la nostra.

Aquí us deixem una petita mostra dels magnífics diaris de lectura que ha realitzat l’alumnat manualment, fent ús de la seva creativitat:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *