Culminació del projecte STEAM: “I tu, què respires?”

Durant el mes d’abril, els i les alumnes de 3r hem estat fent un projecte STEAM sobre la contaminació a Lliçà de Vall, amb la col·laboració del regidor de medi ambient de l’Ajuntament, en Marc Rico.

Des de naturals, hem estudiat com ens afecten el NO2, l’O3 i les partícules PM10 de l’ambient a la nostra pròpia respiració. Des de matemàtiques, hem estat fent un tractament estadístic de les dades que ens han proporcionat i les hem comparat amb les de l’informe oficial. I finalment, el 6 d’abril ha vingut en Marc a explicar-nos la seva visió sobre el greu problema de la contaminació.

Tot l’alumnat ha participat molt activament en el projecte i tots i totes hem gaudit molt amb aquesta activitat.

Us enllacem l’estudi realitzat per l’Ajuntament per si voleu consultar les dades de contaminació analitzades al nostre municipi i altres propers.

Estudi de la qualitat de l’aire a Lliçà 2020 realitzat per l’Ajuntament

Us enllacem també 3 estudis realitzats pel nostre alumnat, un de cada grup classe.

Informe final alumna C

Informe final alumne B