A 1r d’ESO, ballem l’Univers

Amb el títol, “Ballem l’univers” l’alumnat de primer de l’ESO ha realitzat una “performance” per representar diferents elements que conformen l’Univers a partir de l’expressió corporal. Amb un treball coordinat des d’educació física i música els nois i noies han recreat de forma creativa fenòmens com el Big Bang, una pluja d’estels, el naixement d’una estrella, el sistema solar, el moviment de rotació i translació de la Terra, les fases de la Lluna, l’ésser humà a l’espai, una pluja de meteorits, les galàxies i les seves formes i els forats negres.

L’activitat es va presentar el passat dimarts 11 de maig davant l’alumnat de 2n d’ESO al pati del nostre institut. Ha estat una experiència enriquidora i un treball d’expressió corporal que ens ha permès explorar diferents qualitats del moviment i fer una feina creativa i en equip. Podeu veure fotografies i vídeos clicant sobre les imatges.