1r Concurs de pastissos solidaris

El proper divendres 14 de febrer realitzarem, durant els dos patis, el Primer Concurs de pastissos Solidaris.  Els organitzadors són un grup d’alumnes de 3r ESO, que han elaborat petits concursos per als alumnes del centre, durant l’hora de Valors ètics.
L’alumnat del centre participa, voluntàriament, de dues maneres:
  1. Elaborant un pastís a casa, de manera individual o en petits grups.  Tenim força inscripcions!  El pastís guanyador rebrà un premi, que ja hem compartit amb tots els “pastissers i pastisseres”.
  2. Comprant un tall de pastís (1 moneda d’1 euro), si ho desitgen.
Aquests diners es convertiran en la part solidària de l’activitat.  Els dedicarem a una entitat benèfica o solidària que escollirem entre el professorat i l’alumnat participant.
Us informem que hem pres les mesures de prevenció adients que Sanitat demana per dur a terme aquest tipus d’activitats als centres educatius:
  • Utilitzarem ous pasteuritzats o liofilitzats (aquests darrers tenen un preu molt assequible i els podem trobar en format d’ampolla a la zona de refrigerats dels supermercats).
  • Tots els ingredients seran cuits al forn.  No hi haurà cap ingredient cru.
  • Si algun pastís porta cremes (nata, xocolata, crema d’ou, melmelada…)  aquestes no es podran elaborar a casa. Caldrà comprar-les al supermercat per després farcir o decorar el pastís.
Els nois i noies amb intoleràncies alimentàries és millor que no comprin cap tall de pastís, ja que amb una activitat com aquesta és impossible garantir al 100% les traces de totes les intoleràncies de l’alumnat. El Servei de cantina funcionarà amb normalitat i l’alumnat pot portar l’esmorzar de casa com fan habitualment.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *