Projectes Erasmus+ 2021-2027

L’institut El Vern participa del programa Erasmus d’internacionalització des de l’any 2020 en consonància amb el nostre projecte educatiu en el que es fomenta el plurilingüisme.

Gràcies al programa Erasmus i als diferents projectes que hem realitzat hem tingut l’oportunitat de participar en intercanvis tant de professorat com d’alumnat amb altres instituts d’Europa: Portugal, Polònia, Alemanya, Sèrbia entre d’altres. El nostre alumnat ha tingut l’oportunitat de conviure amb famílies dels països abans citats i d’aprendre en els respectius instituts i el nostre professorat ha experimentat la docència en aquests altres països podent així millorar en el nostre procés d’ensenyament amb l’alumnat.

Al llarg d’aquests cursos hem realitzat diversos projectes Erasmus del tipus K229, KA121, KA122, com a coordinadors i també com a beneficiaris per exemple del consorci del Departament d’Educació de Catalunya.

La nostra voluntat és seguir participant d’aquests programes i seguir donant la possibilitat al nostre alumnat i professorat de viure l’experiència de la internacionalització de l’aprenentatge i l’ensenyament des de fora del nostre país.

—————————————————————————————————————————————————————————

El projecte ” Erasmus-STEAMcat 4.0” està cofinançat pel programa Erasmus+ de la Unió Europea. El contingut d’aquest projecte és responsabilitat exclusiva dels instituts participants, entre ells l’Institut El Vern. Ni la Comissió Europea, ni el Servei Espanyol per a la internacionalització de la Educació (SEPIE) són responsables de la utilització que pugui fer-se de la informació aquí difosa.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *