GRAELLA DE CARNAVAL 2021

Us adjuntem la graella de Carnaval 2021, us recordem que no heu de comprar res, amb el que tingueu per casa ens val, i si no teniu roba blanca, la poseu gris. No hi ha d’haver problemes de cap tipus, ens ho passarem bé amb… Llegeix més»

PEC I NOFC

El dilluns dia 1 de febrer es van aprovar en reunió del Consell Escolar les modificacions del Projecte educatiu de centre i les Normes d’organització de centre.
Conscients de la importància que tota la comunitat educativa conegui el contingut d’ambdós documents, properament els podreu torbar penjats… Llegeix més»

ATENCIÓ ATENCIÓ

Atenció famílies!
entre aquesta setmana i la propera esborrarem tots els articles del primer trimestre, així com les fotos i els vídeos, si encara no us els heu descarregat no us despisteu perquè després ja no les podreu trobar

RIMA AMB MOVIMENT 1r trimestre

Aquest curs treballarem tres rimes amb moviment de la Tamara Chubarovsky, una cada trimestre.
La del primer trimestre és la del “Pollito”, segur que ja haureu sentit als vostre fills dir-la o us hauran fet algun dels gestos. És una rima molt fàcil i que els… Llegeix més»

PROTECCIÓ DE DADES I IMATGES PERSONALS

La llar d’infants us vol recordar que tots els nens i nenes que apareixen en les fotos, és per que tenen signada l’autorització relativa a l’ús d’imatges.

Tots els artícles que publicaran les mestres a la web estaran protegits per una contrasenya que es canvia cada curs escolar. La llar us facilitarà la contrasenya a començament de curs.

Us recordem que no podeu publicar en les vostres xarxes socials o en qualsevol altre lloc, imatges on surtin més nens/es a part del vostre, si aquests són plenament identificables