Material escolar

MATERIAL

Què han de portar els nens i les nenes a l’escola

El material que s’especifica a continuació és essencial i per tant obligatori.

• Bata (es pot adquirir a l’Ajuntament)
  • Davantal de pintura
  • Pitet amb goma o de coll de samarreta (Dins d’una bossa de plàstic o impermeable)
  • Caixa de sabates per a guardar la roba de recanvi, mida 29cmx17cm (amb una muda sencera, no cal sabates però SÍ bosses de plàstic)
  • Un paquet de bolquers
  • Dos caixes de mocadors
  • Dos paquets de tovalloletes humides
  • Crema pel canvi de bolquers
  • Motxilla mida mitjana, amb penjador a dalt i sense rodes. PETITA NO
  • Una llanterna petita marcada amb una etiqueta
  • Un pinte o raspall (ha d’anar cada dia dins de la motxilla)
  • Una botella/cantimplora per a l’aigua, marcada amb una etiqueta
  • Una foto de primer pla que s’ha d’enviar al següent mail: eeiquitxalla@gmail.com

Material pels infants que es queden al menjador

• Llençols adequats per a les nostres hamaques, marcats amb GRAN amb el nom o cognoms a la solapa (es poden adquirir a l’ajuntament)
  • Manta
  • Un coixí, si n’utilitza
  • Nevera/bossa portàtil per portar el dinar

A part d’aquest material l’escola serà l’encarregada de comprar tot el material fungible, que serà col·lectiu. Per tal que el centre pugui fer la compra del material les famílies abonaran abans d’iniciar el curs 40€, que es carregaran al compte que la família hagi facilitat.