MATRÍCULA 2023-2024

Per tal de formalitzar la MATRÍCULA, serà necessari la presentació de la següent documentació, en el termini assenyalat en el calendari inicial (Del 16 de Juny del 2023 al 22 de Juny del 2023) i seguint les indicacions específiques.

Aquesta documentació podrà lliurar-se de manera telemàtica al correu de l’escola (crvl.ebm@cervello.cat) o en cas que no sigui possible, de manera presencial amb cita prèvia.

Documentació a aportar:

• Full de Matrícula: Documents-Matrícula 23-24
  • Preus i condicions administratives d’acceptació de la plaça escolar
  • Dades domiciliació bancària
  • Autorització de recollida de l’infant
  • Autoritzacions generals
  • Carta de Compromís Educatiu de l’EBM Pota-Roges
  • Autorització per a la publicació d’imatges
  • Horaris i serveis
  • El carnet de vacunacions amb les dosis de vacunes rebudes i les dates corresponents. Si no teniu carnet de vacunacions, heu de presentar el carnet de salut de l’infant o un certificat mèdic amb les dosis de vacunes rebudes i les dates corresponents.