Equip

Carolina Palacios, Directora.

Mestra d’Educació Infantil i mare de dos fills.
Treballo a l’escola des del 2004 i sóc associada laboral a la Universitat Autònoma de Barcelona. Paral·lelament membre del grup de treball d’Educació Infantil 0-6 de l’ICE de la UAB i formadora d’equips en la primera etapa d’EI. M’apassiona la meva feina i em sento afortunada de formar part d’aquesta gran comunitat.

Marta Del Olmo, Educadora.

Mestra d’educació infantil i mare d’una nena. Fa 11 anys que formo part de l’equip de l’Escola Bressol de Cervelló, aquí he començat i he crescut com educadora i com a persona. Sempre aprenent i disposada a formar-me per créixer. Agraïda de compartir el meu dia a dia amb els infants i les seves famílies. Fent el que més m’agrada… Acompanyar-los i veure‘ls créixer. Feliç de compartir aquest camí amb les meves companyes.

Priscila Besteiro, Educadora.

Educadora infantil i mare. Vaig entrar a l’escola en el curs 2015-2016 fent pràctiques i des de les hores estic en aquesta gran família que som a la Pota-Roges. Em fascina tot el relacionat amb la neuroeducació i criança respectuosa. Desitgem que us agradi la nostra escola i el nostre projecte.

Maria del Sol, Educadora.

Sóc feliç de poder dir que vaig iniciar la meva part professional en aquesta escola fa 11 anys, el camí m’ha deixat viure l’educació amb una mirada, si es pot, més tendre i respectuosa. Agraeixo a totes les experiències viscudes que han fet de l’equip la meva família i de l’escola la meva casa.

Eva Fraile, Educadora.

Fa 13 anys que treballo a l’escola bressol. Tinc dues passions a la meva vida: ser mestre per poder acompanyar als nostres infants en el camí de fer-se grans, cada dia reps un regal; pot ser un somriure, una abraçada o un petó. Que t’omplen de felicitat. Un altre és fer ioga, per a mi és un camí cap a la llibertat, on cada dia em puc conèixer una miqueta més i donar tot el bo que hi ha en mi. Les dues van molt lligades per que em fan sentir molt feliç.

Yessica Sánchez, Educadora.

El 4 d’octubre de l’any 2007 va començar la meva aventura a l’escola bressol de Cervelló. Ja són 12 anys els que porto formant part d’aquesta gran família.
He crescut com a educadora en aquesta escola. He après i evolucionat al costat de totes les meves companyes durant tots aquests anys i sobretot he viscut moments de tots els colors, que han fet de mi a l’educadora que sóc avui.

Laura Julià, Educadora.

Hola, famílies! Sóc la mare d’en Pol i Hugo. Amb una trajectòria a l’escola de 15 anys!! M’encanta gaudir de la meva feina i sabeu? No em veuria fent una altra cosa!!
De sempre he tingut diverses aficions com caminar per la muntanya amb la meva família, llegir i aprendre coses noves, o…. sortir a divertir-me!!

Loli Martínez, Educadora.

Tècnica en educació infantil i llicenciada en psicologia, mare d’un nen de 6 anys amb qui m’agrada molt compartir moments a la natura i aprendre junts. Fa 9 anys vaig arribar a Cervelló i junt amb les meves companyes hem creat una escola familiar, amb un equip potent, treballador i innovador on totes tenim alguna cosa a aportar tenint sempre com eix principal el benestar i felicitat de la petita infància.

Loli Galvan, Educadora.

Fa 15 anys que vaig començar a treballar a l’escola bressol com educadora. Cada dia he après una cosa nova treballant a l’escola, però si he de destacar, diria que he après a escoltar a l’infant a construir un entorn de benestar, confiança, felicitat i relacions entre infants i adults.

Angelines Sánchez, Educadora.

Llicenciada en Pedagogia, Educadora infantil i mare de dos joves als quals hem facilitat “arrels” i “ales” per emprendre el vol de la seva vida. Treballo en aquesta escola des de setembre del 2013 i continuo agraint l’oportunitat d’acompanyar als infants i a les famílies en aquesta etapa. Amb la resta de companyes hem pogut compartir diferents moments de creixement i de transformació dels edificis i del projecte de l’escola. Col·laboro en el grup de treball de Rosa Sensat –L’essència de les escoles de Reggio Emilia, amb l’objectiu de reflexionar en l’àmbit de l’educació. I és des de la pràctica de diferents esports a l’aire lliure i a partir de la connexió amb el cor de la natura, que estic descobrint una nova dimensió educativa i la defensa d’accions més sostenibles que ens beneficiaran a petits i a grans.

Mahuampy Chacón, Educadora.

Mare de dos infants i tècnica en educació infantil, he tingut la sort d’entrar fa 3 anys aquesta llar i feliç de formar part d’aquest gran equip. M’agrada acompanyar i compartir el camí de creixement de cada infant amb què tinc la sort de créixer.

Andrea Medina, Educadora.

Laura Robert, Educadora.

Edgar Bagán, Personal de cuina.

Concha Aguilar, Personal de neteja