Coordinació 0-6

Des del 2007 els tres centres educatius de Cervelló, Escola Nova, Escola Santa Maria i Escola Bressol Pota Roges mantenen una relació i coordinació molt activa, entre el primer cicle d’Educació Infantil i el segon cicle d’Educació Infantil.

Des del Centre de Recursos del Baix Llobregat es va iniciar la formació anual “Coordinació 0-6” que pretén ser un espai de reflexió i diàleg entres els tres centres educatius del municipi, coordinant així iniciatives conjuntes i adaptades a les diferents realitats.

El contingut de les trobades és flexible  i s’adapta a les necessitats del moment. És consensuat per el grup impulsor durant la primera trobada de curs i és traslladat a la resta dels equips de les diferents escoles, donant continuïtat.

Fer possible aquesta coordinació entre els centres del municipi ajuda a la comunitat de Cervelló a trobar una continuïtat educativa entre els dos cicles d’Educació Infantil.