Movilitat sostenible a Cervelló

Per tal de moure’ns pel municipi i fer-ho d’una manera més sostenible, l’Ajuntament de Cervelló ens ha dotat d’una bici elèctrica per l’escola.
Una iniciativa que dóna el punt de partida al Pla de Mobilitat Sostenible impulsat per l’Ajuntament i les diferents Associacions de Famílies dels… Llegeix més»

Sóm ESCOLA VERDA

Aquest curs 2020-2021 l’escola ha rebut el Distintiu d’Escola Verda!!
Un reconeixement que otorga el Departament d’Educació a aquelles escoles que volen innovar, incloure, avançar, sistematitzar i organitzar accions educatives que tinguin la finalitat d’afrontar, des de l’educació, els nous reptes i valors de la sostenibilitat.
A… Llegeix més»

Benvinguts i Benvingudes a l’escola bressol

Primers dies a l’escola bressol plens d’emocions, de noves experiències i relacions!
Com a equip educatiu sabem de la importància d’aquest període, ens agrada i ens sentim còmodes oferint la possibilitat que les famílies pogueu acompanyar de primera mà als vostres fills i filles en aquest… Llegeix més»

Reportatge ETV: Escoles Natura

Després de l’entrevista del diari El País, la cadena de televisió ETV es va posar en contacte amb nosaltres per poder emetre un reportatge relacionat amb l’ús del espais naturals exteriors, a l’escola bressol. Aquest va ser emès el passat dilluns 15 de juny.
Us deixem… Llegeix més»

Mascaretes Solidàries

A l’Escola Bressol Pota-Roges també hem rebut el lot de mascaretes fetes per les cosidores de Cervelló.
Una iniciativa solidària que ha fet possible repartir mascaretes per tot el municipi!!
Gràcies per fer-ho possible!! @Encaputxats Diabòlics @Cosidores

Matricules 2020-2021

Per tal de formalitzar la MATRICULA, serà necessàri la presentació de la següent documentació, en el termini assenyalat en el calendar inicial (Del 17 de Juny del 2020 al 23 de Juny del 2020) i seguint les indicacions específiques.
Aquesta documentació podrà lliurar-se de manera… Llegeix més»